2011. augusztus 24., szerda

KIÁRUSÍTÁS!!! Barackszínű csinos rövidujjú póló - Jelenlegi ára: 550 Ft

NYÁRVÉGI KIÁRUSÍTÁST TARTOK!!!
A NYÁRI TERMÉKEIMET UTOLJÁRA HIRDETEM MEG!!!
Ha eddig halogattad a vásárlást, ne várj tovább!
Kiárusítást tartok a nyári termékeimből, csökkentettem az árakat!
Ne habozz, üsd le azt, amivel már régóta szemezel, egy ideje már kinézted magadnak, de eddig az ára visszatartott!
Az aukciókat fixárral hirdettem meg, nem kell várnod és izgulnod, ha valami megtetszik, azonnal viheted!
Ne felejtsd el, lehet, hogy az idei nyárnak talán hamarosan vége, de nyár lesz jövőre is : )
A minőség kiváló ezt garantálom!
Megvételre kínálok egy vadonatúj csinos rugalmas anyagú rövidujjó pólót.
Szerintem 38-as méret lehet, de mértem.
Alapszíne csodás finom barackszín.
A megadott méretek még bőven engednek.
Postai feladás: ajánlott levélként.
Súlya: kb. 250 gramm, így  195, - Ft + 225, - Ft (ajánlott)
Nézz szét az oldalamon, sok szép dolgot töltöttem fel!
Több termékem megvásárlásával postaköltséget spórolhatsz!



Jelenlegi ára: 550 Ft

Az aukció vége: 2011-09-04 13:04
. KIÁRUSÍTÁS!!! Barackszínű csinos rövidujjú póló - Jelenlegi ára: 550 Ft

Fontos